lillen


skulle ut med gänget igår men kom på att mitt leg va hemma så vi drog till coop köpte öl och en chokladtomte och drog till elli och justin. kollade på the holiday sen för att ingen ville se den under "kröket" :(

fuck onlineshopping

har haft värsta oturen med onlineshopping nu. under samma dag, den 22:a oktober beställde jag två saker. en sak från två butiker. ena var romwe, där jag beställde en tunika/kaftan/blus som var skiiiitsnygg. DYR OCKSÅ. så pengarna drogs från kontot och allt var som vanligt. sen beställde jag en långärmad tröja på baron clothing, deras kläder är väldigt dyra men dom hade rea så jag passade på. allt var som vanligt där med. sen gick det ett tag och jag förväntade mig att ha dom här plaggen med mig till england men nej. så jag tänkte aja jag får väl dom när jag kommer hem. jag kom hem och inget paket för alice. det har nu gått mer än en månad. jag kontaktade romwe och sa att jag har väntat en månad, pengarna är dragna, tracking systemet funkar ej osv. jag får svar att "have patience", man ba va?! så jag bad om att få mina pengar tillbaka - inget svar. sen till baron clothing. gick in på deras hemsida, under "help" och "contact" finns en länk där man ska maila dom. jag trycker på länken och det står att det inte finns någon länk till nåt eller något liknande... jag följer dom på instagram så jag kommenterade på en av bilderna och förklarade, fick svar direkt om att maila en gmail? så jag gör det och får hjälp dirr, men fortf, varför står det en annan mail. flippar på dessa företag, speciellt romwe som är ganska stort, dom borde ha ett bättre system än såhär. 

känner mig som den där amerikanska bruden som gör en utube video om vilken dålig service hon fick på baths and bodyworks lol